
-
Hika
2024-04-16 05:58
一生懸命に話を聞こうとしてくれます。
とてもよい笑顔です。

-
Kana
2024-04-14 12:57
Thank you so much!
I feel enjoy and easy understanding.
I wanna take your lesson again!

-
Rio
2024-04-14 09:26
とても良い先生で、わかりやすかったです!
また、受講させて頂きます♪

-
Natsuko
2024-04-14 08:22
カラン4のレッスンを受講しました。明るく優しい先生で、発音もクリアで充実したレッスンでした。ありがとうございました。

-
Aya
2024-04-11 07:58
すごく明るくて優しくい方で、楽しくレッスンできました!

-
Nami
2024-04-10 13:57
聞き取りやすい発音でした。

-
mei
2024-04-08 14:26
テンション(ง ˙ω˙)ว♪高い!!

-
Sherry
2024-04-08 13:54
The teacher's accent is very good and clear. When the child makes a mistake in pronunciation, the teacher will correct it.
I like this teacher and hope to make an appointment in the future

-
Maki
2024-04-08 06:26
とても聞きやすい発音で、最後にコメントもくれます。

-
Ayaka
2024-04-03 13:27
トピックカンバセーション受講。とってもフレンドリーです。また受講したいです。