
-
Kenta
2024-11-13 10:26
とても楽しかった。先生サンキュー。

-
Takuya
2024-11-11 20:29
優しくて、面白かったです!おかげでレッスンが楽しくなりました!!!

-
Yuto
2024-11-10 19:27
優しかった!

-
Lucas
2024-11-10 13:23
skip

-
Hina
2024-11-08 20:26
優しく教えて頂きました。

-
Harry
2024-10-19 11:26
y

-
Kai
2024-10-17 20:26
余り発音が良くない

-
MARINA
2024-10-15 03:20
They were very accommodating to my sudden class and were kind enough to help me with my pronunciation which was not good! Thank you!🥰

-
IBU
2024-10-14 19:57
優しくて初めてのレッスン安心してできました。子供も楽しかったと言っています

-
PAVILLA
2024-10-13 14:51
Teaching good, talking good. Thank you Jamal 😊