
-
Aki
2024-07-05 19:56
なんか元気な先生でした

-
Yuzuki
2024-06-07 20:26
ありがとうございました。

-
KiKi
2024-06-05 23:30
good

-
Kaz
2024-06-02 00:00
Thank you for the great lesson! You are very kind and polite, and your English is excellent! So, I had a lot of fun! I’d like to take your lesson again!

-
KIMMY
2024-05-29 23:56
good

-
Rie
2024-05-27 22:57
カランを受講しましたがリピートの文章が眺めで鍛えられました!程よく早いので学習する側としてはありがたいです。またお願いします!!

-
Dai
2024-05-21 23:27
She is a good teacher. She is kind and cheerful.

-
Shuhei Y
2024-05-21 00:26
カランメソッドを受講。スピード感があって、いい先生でした。きちんと間違えも指摘してくれて非常に良かったです。

-
Hana
2024-05-15 19:30
楽しくおしえてくれてありがとうございました。😘😘😘😘😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😊😊😊😊😊😊😊😊😊☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️🩷🩵🤍❣️💖💘💕🤎💙❤️🧡💜💞💝💓🖤💛💚🩶💗💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

-
Minato
2024-05-12 19:26
ありがとうございました。