
-
Natch
2023-11-07 22:55
冷静にちゃんと発音を指摘してくれます。ありがとうございました!

-
John
2023-11-07 21:36
I feel anxious and a sense of intimidation because he seems to be distracted or looking elsewhere during the lesson.
Sometimes it's because I can't accurately explain what I don't understand, but it's disappointing that he doesn't change the explanation to make it easier to understand.

-
Fuma
2023-11-06 20:27
The lesson was good,but the accent was difficult to understand

-
Misato
2023-11-03 22:38
Thank you for the pleasant time🤗〜🎶

-
Natch
2023-10-31 22:55
ありがとうございます!

-
Mogu
2023-10-29 16:07
He is a teacher who teaches very seriously every time.

-
Megumu
2023-10-25 23:01
優しく、分かりやすく話してくれました。初回なのでレベルチェックでしたが、カランメソッドに取り組んでみたいと思わせてくれました。

-
Mitsu
2023-10-25 16:01
4歳の子供が受講しました。あまり子供向けの先生ではないかなと思いました。とてもやさしく笑顔でゆっくり話してくれるのですが、落ち着いているのでちょっと単調な印象です。何度も同じ単語を発音してくれるので勉強にはなりますが、子供は少し飽きてしまいました。

-
Yasmeen
2023-10-25 10:13
SDGsトピカン受講。風邪気味のようでしたが、丁寧にレッスンしていただけました。話の広げ方も上手で実際に使える英語の練習ができました。

-
Rumiko
2023-10-24 18:00
R.E.M.S.を受講。体調を崩されている様で、非常にきつそうな中、一生懸命進行してくださいました。先生の発音は普段からクリアなので聞き取りやすく分かりやすいLESSONでした。また機会が有れば受講させていただきたいと思います。