
-
Rina
2024-11-05 23:56
Thank you so much!! I enjoyed your lesson very much!! I hope to see you again!

-
happyuco
2024-10-15 23:28
Thanks for a very enjoyable class. Looking forward to your next class!!

-
Keita
2024-10-09 18:49
2年生。english for llttle one を初レッスン。
appleとbananaを何度も繰り返してましたが、沢山の単語を取り入れて進行してもらたかったです。
子供は楽しかったそうです。

-
Haruna
2024-10-09 17:33
まだ字が読めない娘に合わせて、会話を多くしてくださりました。
こんなに娘が自発的に話しているのを初めて見ました!とても楽しそうにレッスンを受けていました。
ありがとうございました!

-
TKY
2024-10-08 21:00
She is a super teacher.
She always takes care of students with warm hearts.

-
Riki
2024-10-03 20:57
優しかったですが少し難しかったです

-
chi
2024-10-02 00:57
優しくてかわいい、ちょっと答えを教えてくれがち

-
TKY
2024-09-30 21:28
She is perfect teacher.

-
Sotaro
2024-09-16 16:32
わかりやすい授業をありがとうございました!

-
Kota
2024-09-13 17:55
声が小さい