
-
JENNY TSAI
2020-06-03 08:28
good teacher.

-
Kei
2020-06-01 21:01
Thank you so much.
He is a so good teacher.
I highly recommend him.

-
Kei
2020-06-01 21:01
Thank you so much.
He is a so good teacher.
I highly recommend him.

-
Sandra
2020-06-01 08:30
Thank you very much!

-
Junko
2020-05-31 00:15
ノリが良い先生で、明るく話せました。

-
Hiroko
2020-05-27 11:30
Thank you for taking time to discuss how to introduce my profession in English.

-
manatii
2020-05-24 18:17
ボキャブラリービルダー初級を受講しました。ベテランの先生らしくレッスンの進め方がとてもスムーズでかつ分からない部分は適切に補助してくれて、大変勉強になりました。1回のレッスンがあっという間でした。また受講したいと思います!

-
Vitaly Bazuev
2020-05-22 17:09
fine, but I was not very well

-
Sandra
2020-05-22 09:25
Thank you

-
Sandra
2020-05-22 09:24
Thank you